Thursday, October 26, 2006

είμαι 100% κοινωνικό προιόν ! εκει καταλήγω . Mα είναι δυνατόν όλα πάνω μου να καθορίζονται απο το περιβάλλον , απ'τους άλλους γαμώτο ; ακόμα και γι'αυτο που ήμουν σίγουρη τη σεξουαλικότητά μου, ότι είναι γκαραντι "φυσική" και αμετάβλητη, πλέον τη βλέπω να αλλάζει πιο γρήγορα κι απο τις τάσεις της μόδας! εκεί που στα 14 μου άρεσαν οι τριχωτοί , καβαντζωμένα τα σαράντα άντρες , στα 15 άρχισα να καβλώνω με τριαντάρηδες , στα 16 με οποιασδήποτε ηλικίας αρκει να είναι λατίνοι και σκουρόχρωμοι και πλέον σήμερα να μου φαίνονται όλοι απλά μαλάκες και να μου σηκώνεται βλέποντας μια γυμνόστηθη (ούτε καν γυμνή!) γκόμενα σε softcore της κακιάς ώρας λεσβιακό . Κι εγω που τόσο πάσχισα να είμαι πούστρα συνειδητοποιημένη , κρυφή αρχικα και μετά out τωρα να βρίσκομαι μπροστά απο πλήθος αποδεκτών ή μη προοπτικών : μπας και είμαι λεσβία ;;;;! ή χειρότερα , η πιο φρικτή προοπτική που δεν τολμώ να ξεστομίσω : μήπως είμαι ετερό ;;! Και με τι πρόσωπα θα βγώ τωρα στην κοινωνία , με τι ταμπέλα θα παρελάσω; και για ποιο πράγμα θα είμαι περήφανος ; μπορεί κάποιος πλιζ να με κατευθύνει γιατι φοβάμαι πως έχω χάσει το κανονιστικό κλουβάκι μου ... κλάψ , λυγμ !

3 Comments:

Blogger βλαχακι (το) said...

i always wondered if
pansexualism was
a blessing or a curse.

do you really feel like picking sides though?

it would be easier
it would be easier
it would be easier
it would be easier

but it wouldn't be me.

12:31 PM  
Blogger strangerhomo said...

Δες το έτσι: ίσως είσαι μια αμφιφυλόφιλη γυναίκα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός άντρα…

6:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

isws apla eise esu, etsi opws eise,
gia na grafeis duo pente deka lekseis,kai na empneeis olous emas pou ola afta apla den mporoume na ta ksestomisoume:))
isws apla eise polu megalos, h isws eise polu strogullh gia na xwreseis se ena tetragwno koutaki!!

5:24 PM  

Post a Comment

<< Home