Monday, October 16, 2006

κείμενα κι άλλα κείμενα και λέξεις σκόρπιες και βουβές ... έχω γίνει κειμενοφοβικός πλέον , νιώθω ανίκανος να αντιληφθώ και το παραμικρό νόημα και της πιο απλής λέξης , να ακόμα και η λέξη "και" μου φαίνεται άγνωστη , τι σκατά τοσο psycho έχω καταντήσει ; σύγχυση τεράστια απερίγραπτη και με πονάς ναι γι'αυτο κόφ'το ... ένα χάος γεννιέται μέσα μου καθημερινά και δε μπορω να το ελέγξω ... και ναι με εκνευρίζει αυτό , δεν έχεις καθόλου δίκιο όμως δεν έχω μανία να ελέγχω τα πάντα , εγω ... τις λέξεις μονο θέλω να ελέγχω

3 Comments:

Blogger Κώστας said...

Δεν έπρεπε να σβήσεις τα κείμενα σου...

Κάτι είχαν να πουν.. Κρίμα.

12:05 PM  
Blogger les_boi said...

δε τα έσβησα , μπορεις να τα βρεις ...
απλά επέλεξα να μην επιδεικνύονται στην κεντρικη σελίδα

1:22 PM  
Blogger Κώστας said...

Α, οκ.

I stay corrected.

11:48 AM  

Post a Comment

<< Home