Friday, September 08, 2006

μ#%&*#$^

το βλέπω παντου σε τοιχους . Με μεγάλα γαλάζια γράμματα : METANOEITE . Ειναι στο β' πληθυντικο αλλα είμαι σιγουρος δεν απευθυνεται σε μενα . Δεν νιωθω καμια αναγκη μετάνοιας . Θεωρω τη μετάνοια άχρηστη και βλαβερη . Δεν μ'αρεσει να υποφερω για το παρελθον μου . Δεν μ'αρεσει να ζω μες στο παρελθον μου . Θελω να νιωθω μονο το παρον , το μελλον . Το φοβάμαι το παρελθον . Μου ακουγεται αλλωστε πολυ κατακριτικη αυτη η προστακτικη . who are you to judge me anyway ? χαζοθρησκευομενοι μαλάκες ! μια ζωη να μετανιώνουν την ιδια τους την ύπαρξη , μια ζωη να προσπαθουν να σε κανουν να νιωσεις ετσι . Γιατι να πρεπει εγω να μετανοήσω; Αν όπως λενε με εφτιαξε ο ύψιστος και επουράνιος πατέρας αυτος θα πρέπει να μετανοήσει . Αυτος θα πρέπει να πληρώσει . Αλλα βέβαια συμφωνα με τη χριστιανικη(ισλαμικη,ιουδαίκή κ.ο.κ) (μη)λογική ο Θεος είναι υπευθυνος μονο για ο,τι καλό μας συμβαίνει . Για ό,τι κακό φταίμε μονο εμείς ή οι άλλοι που μας επιβουλεύονται συνέχεια . Μαλακιές! όπως αναφωνησε κι ο χ. όταν το ειδε στον τοιχο μες απ'το λεωφορειο εισπράττοντας το αγριεμενο βλέμμα της μπροστινης θείτσας . Μαλακίες...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home