Tuesday, September 05, 2006

στο λεωφορείο

πόνεσε πολύ . εξαιτίας μου το ξέρω . δεν μπόρεσα ποτέ να τον κατηγορησω πως δεν με αγάπησε . δεν μπόρεσα να φανώ τόσο αχάριστος . είναι αστείο πως κατάφερε να μου ανταποδώσει όλο τον πόνο που του προκάλεσα . και ακόμα περισσοτερο : εγώ ποτέ δεν του έδειξα αδιαφορία . έτσι νομίζω τουλάχιστον . τωρα ταξιδευώ προς αυτόν ψυχή τε σωματι . η ψυχή μου απο τοτε που τον γνώρισα είναι πάντα δίπλα του . δεν έχω ξεκολλήσει γμτ . ακόμα και μες στο γαμημένο λεωφορείο θέλω να γραφω γι'αυτον . για να το περασω στο blog ; τι νοήμα έχει ; κανένα . ολη η ζωή μου φαίνεται μάταιη . μια συνεχής ματαίωση προσδοκιών και ονείρων . ένα όνειρο η ίδια η ζωή . άλλοτε τόσο κακό που θέλεις να τελειωνει κι άλλοτε τοσο καλό που θές να κρατήσει για πάντα . έπιασα τις αμπελοφιλοσοφιές ομως πάλι . γιατι να μην μπορω να κοιμηθω σαν τον χ. γμτ ; γιατι να μην μπορώ να ηρεμησω ;

************************************************************************************
αφου τέλειωσα να γραφω ότι μου ρχοταν στο κινητο, ανέβηκαν στην επόμενη στάση 3 αγόρια . Το ένα ειχε τρύπα στο δεξί αυτι(τρυπα στο δεξι αυτι υποτιθεται πως ειναι ένδειξη ότι ειναι gay) , το άλλο και στα δυο αυτια τρύπες και το τριτο στο αριστερό . Ηταν στην ηλικία μου αλλά πηγαιναν ακόμα σχολειό απ'οτι άκουσα να λένε σ'έναν ψιλοτρελο που τους ειχε πρήξει . Δεν υπηρχαν θέσεις γι'αυτους οποτε τα 2 αγορια καθησαν το ένα πάνω στο άλλο αγκαλιασμένα . Δεν ξέρω αν ηταν gay αλλα η εικόνα μου αρεσε πάρα πολυ . Γιατί έδειχναν ειλικρινή αγαπη μεταξυ τους και ηταν τόσο όμορφα . Έμοιαζαν να μη τους νοιαζει τίποτα . Ζήλεψα , εγω η κρυφοαδερφή με την τρυπα στο αριστερο αυτι , που οταν ο Π. πήγαινε να με αγκαλιάσει δημόσια τον έσπρωχνα τρέμοντας απο φοβο . Ζήλεψα και καταράστηκα την ατολμία μου .

4 Comments:

Blogger amvro said...

την επόμενη φορά καλύτερα. :)

[καλώς σε βρίσκω]

10:10 PM  
Blogger les_boi said...

ποια επόμενη φορά καλε;

1:24 PM  
Blogger amvro said...

gia to dimosio agkaliasma milao. :)

4:49 PM  
Blogger les_boi said...

a nai thn epomenh fora , me ton epomeno(an upar3ei) gomeno ... :-)

5:07 PM  

Post a Comment

<< Home