Friday, September 15, 2006

θα μου λείψεις κύριε καθηγητά

είπα ψέμματα ότι δεν θα μου λείψει τίποτα απ'την ιδιοτητά μου ως μαθητή . Θα μου λείψεις εσύ κυριε Κ. καθηγητή Ιστορίας και Αρχαίων στο φροντιστήριο , θα μου λείψει το κωλαράκι σου που πάντα φρόντιζες να μου τονίζεις με τα κολλητά σου τζίν . Θα μου λείψει το φούσκωμα στο παντελόνι σου που με έκανε να ονειρεύομαι τον μεγάλο σου πούτσο . Όταν μου έδειχνες με τα δυνατα σου χέρια κάποιο αποσπασμα στο βιβλίο και ένιωθα την ανάσα σου και ονειρευόμουνα ότι με πηδούσες , ότι με πηγαινες σπίτι και σε τσιμπούκωνα και με πήδαγες όλο το βράδυ . Θα μου λείψουν οι καύλες μου μέσα στην τάξη και οι φαντασιωσεις που μου γεννούσε η θέα του κορμιού σου . Θα σε φαντάζομαι όταν τον παίζω , τον μεγάλο σου πούτσο στον κώλο μου καθως μου εξηγείς για τα πολιτικά κομματα της μετεπαναστατικης περιόδου...δεν θα σε ξεχάσω ποτε

1 Comments:

Blogger Κώστας said...

Πολύ κοινότυπες οι φαντασιώσεις σου :p

12:46 PM  

Post a Comment

<< Home